Direktlänk till inlägg 14 oktober 2009

Godmorgon!

Av Caroline - 14 oktober 2009 10:15

Det ska tydligen ha snöat imorse? Jag har turen att ha en morgontrött liten kille (han blev det ganska nyligen, annars har vi fått sova max några timmar per natt.. om vi hade tur) så inte fick jag se någon snö! Jag älskar höst/vinter och jul! Det är dem mysigaste årstiderna tycker jag, man får klä sig i stora koftor, tända mysiga ljus och bara mysa hemma! Älskar att det är becksvart fortfarande när man går upp på morgonen, minns ni när man var liten och julkalendern gick på tv lagom till frukost? Det var härligt! Ibland önskar man att man fick vara liten igen.. nåja!


Idag blir det fullt hus här hemma, i sovrummet är det sjukstuga. Karln har fått manflue och jag tror vi alla vet hur illa det är, man är näst intill döende.. eller nått! Carro och Boll boll (som blir hela ett år imorgon) är på väg hit! Det blir enklast så! Pojkarna har varandra att leka med så får man någonting gjort om dagarna, inte alltid lätt att roa en ettåring helt ensam :) så det blir nog parken en stund också!


Imorgon firar jag och Nicklas fyra år tillsammans, eftersom det är mitt i veckan ska vi ta det på fredag istället. Men VAD ska vi göra? Jag är helt tom på ideer, jag kommer bara på middag eller bio, bowling, biljard och sånt trist. Något som helst inte svider allt för mycket i plånboken vore trevligt också :) så in med tips!


Nu ska jag plocka undan efter frukosten, William somnade precis om i sin säng.. han vaknade 09.. hm lite snorig, kanske därför?


Puss så länge!

 
 
Fannie

Fannie

14 oktober 2009 13:59

Haha, jaajaa Carro. ofta du gillar vintern för de stora koftorna.. du älskar vintern för att det är kallt, din klimakteriekossa!

LONDON SNART BABE! kul att du äntligen börjat blogga igen

http://ates.blogg.se

 
Ingen bild

Danielle

14 oktober 2009 21:42

Ni skulle kunna hoppa fallskärm tillsammans! Jag och en kompis gjorde det för någon månad sen, helt underbart. Men det kostar en del iofs. Kul att du börjat blogga igen :) Hoppas ni alla mår bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 27 december 2009 10:25


  I brist på andra bilder så bjuder jag på denna osminkade bild just nu, sitter här med William och äter lite frukost. Vi hade inte så mycket hemma, jobbigt för ett matvrak som mig.. men jag rotar nog fram något ska ni se :)   Vad bjuder d...

Av Caroline - 26 december 2009 23:18

Ja, nu har julen passerat och vi (iallafall jag) rullar nästan fram och känner att jag aldrig i hela mitt liv ska äta julbord igen;) men så låter det varje år! Är det bara jag som ALLTID äter för mycket? Tex, är jag bjuden på fika hemma hos någon och...

Av Caroline - 20 november 2009 16:46

Varit med underbaraste Tina idag och shoppat lite nytt inför kvällen, vi ska nämligen ut tillsammans med tre andra tjejer plus lite killar :) ska bli sjukt kul! Vi blir upp plockade här runt 19 och jag sitter här i typ en kroppsstrumpa och bh?! Haha!...

Av Caroline - 16 november 2009 22:27

Visste du...att jag vill - flytta från sverigeatt min senaste kyss - var för länge sen..att jag lyssnar mest på - mamma och mig självatt jag pratar - mycket och jämt;)att jag inte gillar - lögneratt min första riktiga kyss - minns jag inteatt kärlek ...

Av Caroline - 16 november 2009 21:09

Gokväll! Har precis avnjutit ännu en middag, hemgjord gulasch soppa med majsbröd och grönsaker :) riktigt gott blev det! Dagen har spenderats med Carro och Colin, vi gjorde en mysfrukost imorse eftersom dem sov här. Sen bar det av till öppna försko...

Presentation


Hej! Jag är en mode och skönhets intresserad mamma med många bollar i luften. Snart börjar jag studera och hoppas få ta ett kliv in i det jag vill fortsätta med resten av livet, jobba med mode.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards