Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Caroline - 16 oktober 2009 16:59

Tänkte dela med mig av några bilder från den städade delen av våran lägenhet ;) såg att det fanns några intresserade! Bilder på datahörnan/hallen och sovrummen kommer när dem är helt färdiga! Vi har fixar dag på söndag så förhoppningsvis efter de!


                             
Dem sista bilderna är inte från idag men jag var tvungen att lägga in dem för att pojkarna (Colin & William) är så söta! Colins mamma bloggar också, ni kan följa dem på http://cooliver.blogg.se och ni som följde Denize förut jag vet att jag fick en del kommentarer efter att hon slutade, nu har hon äntligen öppnat en ny blogg och ni hittar henne på http://dempaz.blogg.se Puss!

Av Caroline - 16 oktober 2009 15:23

  


Nicklas och jag såg precis denna film nu när William hade sin sovstund, den är så bra! Tror jag har sett den mer än 20 ggr! Har ni inte sett den, så se den!


Nu ropar gnäll pelle!

Av Caroline - 16 oktober 2009 10:50


Godmorgon! Eller god förmiddag, idag var jag uppe tidigt jag skulle färga utväxten hos Felicia på hennes salong men hennes son Liam (min gudson) är sjuk så det blev inställt! Hoppas han kryar på sig! Ska försöka få tag i mamma så får hon göra det på mig istället, kan inte gå runt såhär ;)


Nicklas är fortfarande sjuk och ligger i sängen, svininfluensan? Jag vet inte, men snart får han ta sig till en vårdcentral. Ska man inte göra det om febern inte ger med sig på en vecka ungefär?


Hur som helst, jag har precis bakat dem sista kladdkakorna till Colles födelsedagskalas imorgon! Dem doftar ljuvligt! Idag händer det inte så mycket spännande, jag tänkte rensa lite här hemma om jag orkar. Annars ska jag nog bara mysa i soffan framför en film. William verkar vara trött så jag ska börja med att lägga honom!


Puss på er!


Ps bilden är från i vintras tror William är tre månader där!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en mode och skönhets intresserad mamma med många bollar i luften. Snart börjar jag studera och hoppas få ta ett kliv in i det jag vill fortsätta med resten av livet, jobba med mode.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards