Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Caroline - 30 oktober 2009 08:39

Godmorgon! William har haft jätte svårt att sova inatt och har bara legat och pruttat, stackarn.. inte lätt när man har ont! Sen var han SUPER pigg med stort P kl halv sju imorse när Nicklas skulle iväg till jobbet :) jag var måttligt road! Hade gärna legat kvar och sovit en stund till :) det var bara springa upp och ge honom frukost, testade att ge honom fullkorns gröt (han har alltid haft en känslig mage och dricker fortfarande majsvälling och äter gröt från 8 mån..) men de kom upp DIREKT! Tror jag måste kolla med BVC, vi har nämligen en tid den 3:dje! Det kan inte vara normalt? 


Jag ringde aldrig till hår 3000 igår, jag får göra det idag :) hoppas att få tag på Felicia också som sa att hon kunde hjälpa mig ta ur mitt gamla löshår :) 


Carro och Boll är på väg hit, så barnen får leka lite! Jag ska ha tvättstuga från 13-16;) men det behövs just nu är ALLA våra kläder i tvätten! Härligt! Älskar när alla kläder är rena, och man har massa valmöjligheter :) 


Juste, fick en fråga om jag tränat mycket efter att jag fått William. Önskar att jag kunde skriva JA, men då skulle jag ljuga :) jag har inte tränat alls. Förutom alla vagn promenader, jag har varit lat men lyckades gå ner alla mina kilon ändå (plus lite till) gick upp c:a 30 kg under graviditeten, och med mina 168cm så kan ni ju tänka er hur jag såg ut;) (läs flodhäst) så tack för att du tyckte jag hade fin form :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en mode och skönhets intresserad mamma med många bollar i luften. Snart börjar jag studera och hoppas få ta ett kliv in i det jag vill fortsätta med resten av livet, jobba med mode.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards