Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Caroline - 22 oktober 2009 14:42

Hej på er! Roligt att det ramlade in lite kommentarer ändå :) idag har gravida kvinnan Denize varit hos oss! William har varit på sitt trevligaste humör ;) bara gnällt och ropat mamma! Stackars Denize! Aldrig är han snäll när hon träffar oss! Jag gjorde även chilenska piroger till oss till lunch, blev helt okej!


  


Tänkte visa en hylla från Williams rum, där står en del av dem fina dop presenterna vi fick :)


Nu väntar vi på Carro och Colle så ska vi ta en lång promenad! Ska bli skönt! Ikväll ska jag packa och fixa inför morgondagen!


  

Hittade gammla bilder från tiden då Claras fortfarande fanns! Saknar det stället! Mycket minnen därifrån :) hahaha fina vi var i håret? Dansat som sjutton?! Herregud, skäms nästan!

Denna är ju lite bättre iallafall..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en mode och skönhets intresserad mamma med många bollar i luften. Snart börjar jag studera och hoppas få ta ett kliv in i det jag vill fortsätta med resten av livet, jobba med mode.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards