Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Caroline - 13 oktober 2009 15:50

Hej! Jag hade en blogg tidigare http://myowndiary.blogg.se men under graviditetens sista tid blev jag lite deppig så det blev aldrig av att jag bloggade. Nu ska jag försöka igen, börja på ny kula och hoppas på att det går bättre denna gång :)


Ni får gärna kika in på min gamla blogg, där kan ni läsa lite om graviditeten och förlossningen. Om det skulle vara till intresse, han som då låg i magen heter William och blir 1 den 6 November. Han är det finaste jag har, i sommars köpte vi lägenhet och bor nu med pappa Nicklas bara några meter bort från våran förra lägenhet! Till jul börjar William förhoppningsvis dagis och jag börjar studera igen efter mammaledigheten. Mitt mål är att små småningom få arbeta inom mode branschen som kanske inköpare, eller designer.. ja, jag har inte bestämt mig ännu men det behövs inte göras nu! Nu ska jag fokusera på att klara mina studier först!


Jag hoppas ni ska trivas här, har ni några frågor är det bara hojjta! Puss så länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en mode och skönhets intresserad mamma med många bollar i luften. Snart börjar jag studera och hoppas få ta ett kliv in i det jag vill fortsätta med resten av livet, jobba med mode.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards