Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Caroline - 28 oktober 2009 19:11

Välkommen hem säger jag till mig själv! Kom hem i måndags natt men har varit så himla slut och haft så mycket att göra att jag inte hunnit sitta här förns nu;) vi har haft det SUPERBRA! Från att ha festat på kändisarnas favorit ställe Bungalow8 till att ha dansat med Beyonce's dansares tränare! Awesome säger jag bara! Det blev även en hel del shopping sådär 25 kilo per person ;) Nu låter jag bilderna tala för sig själva..



Någon random bild.. jag SUGER på att fotografera


 
Från toaletterna på Bungalow8
 


Kärleksparet;) Nina och Carro.. hon raggade på Nina hela resan


 
Nina, Fannie och Carro i våran hiss!


 
Mina skor.. 


 
Jag, Nina och Carro


 
Jag i mitt nya favvo linne!


 
Festkläderna..


   
Snygga mamma Carro;)



Dem härliga bilderna jag tog:)


   
Fannie, jag och Carro 


   
Dem härliga bilköerna på väg till flygplatsen.. som tur är missade vi inte planet


 
Drinkarna på Skavsta ;)


 
And we were off!   

            

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en mode och skönhets intresserad mamma med många bollar i luften. Snart börjar jag studera och hoppas få ta ett kliv in i det jag vill fortsätta med resten av livet, jobba med mode.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards