Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Caroline - 29 oktober 2009 16:47

        

Några utav skorna jag köpte i London, dem är såklart mycket finare på! Men jag orkar inte ta på mig dem :) får helt enkelt visa dem på när jag har en dagens outfit och ska vara fin =) dem på den första bilden ser inte riktigt ut så i verkligheten, det är inbyggplatå i dem men bilder ger inte riktigt en rättvis bild av dem :)


Till William blev det ett par Kavat Defender skor! Älskar Kavat dem har så bra skor! Tar kort och lägger upp här när han har dem på sig imorgon :) kollade även på en Diriksson overall i strl 80 gud va stor den var!! Han kanske växer i den lagom till dagis i Januari? Eller finns det mindre storlekar?


Puss!

Av Caroline - 29 oktober 2009 12:50

  
Mitt linne, det ska inte hänga sådär i ryggen det ska vara sträckt själva bandet längs ryggraden jag står i en konstig vinkel här bara :) några som undrade var de kommer ifrån. Primark i London :)

Av Caroline - 29 oktober 2009 12:44



Williams tröja kommer från GAP kids i London och jeansen från barnavdelningen på Lindex, visst är det snyggt med slitna jeans?
 
   

Det var svårt att få en bra bild på denna väst jag har på mig, alla kläderna är från London förutom det vita linnet som är ett vanligt baslinne från Gina Tricot. Vet inte om ni ser mitt armband? Köpte det på en jätte fin marknad nu i London, handgjort läder armband med diamant nitar :)
  
 

En lång mörk grå väst är det iallafall:)
Ha en bra dag, titta jag han;) 

Av Caroline - 29 oktober 2009 10:36

  


Härligt väder vi vaknade till idag!! Solen lös in här på oss från alla fönster :) dock är det inte lika härligt för oss klimakterietanter (jag) som är ap varma! Jag längtar efter snööö och jul!! Idag ska jag och William iväg och möta mamma i Liljeholms Gallerian, jag har inte varit där sen den invigdes och den ligger så nära mig så jag tänkte passa på att kika förbi när mamma är ledig :) tänkte kika på vinterskor till William och fika lite. Ska försöka hinna med att ta dagens outfit på oss också, har blivit dåligt med det! Hinner helt enkelt inte, det är tillräckligt stressigt att göra iordning mig och min lilla ettåring som hänger mig i kjolen;) ska iallafall försöka :) tänkte även ringa och boka tid på Hår 3000 för att slinga och klippa håret och sen sätta i ny hårförlängning, börjar bli dax! Är trött på detta super långa super blonda, nu tänkte jag göra en massa slingor i olika blonda och bruna nyanser och sätta i lite kortare vågigt löshår.. känner för en förändring!


Nu ligger jag i soffan och tittar på Star, William har precis somnat (tror jag, det är äntligen tyst i hans rum) har försökt lägga honom utan framgång i över en timma.. vägra sova fast man är trött;)


Ha en bra dag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en mode och skönhets intresserad mamma med många bollar i luften. Snart börjar jag studera och hoppas få ta ett kliv in i det jag vill fortsätta med resten av livet, jobba med mode.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards