Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Caroline - 15 oktober 2009 20:03

Först och främst måste jag skriva grattis till mig och Nicklas som firar fyra år idag!! Dock blir det inte så mycket firande Nicklas ligger i 39graders feber så vi har sagt att vi ska ta de då jag är tillbaka till London (åker dit med tjejkompisarna den 23e det är snaaart!!) då har man fått lön också så slipper alternativen bli så begränsade!


Idag var vi ju och skulle söka kurserna hos studievägledaren, väl där träffar vi några snäsiga tanter som säger att vi inte får ha barnen där mer eller mindre och vägrar hjälpa oss så vi fick helt enkelt gå och så får vi försöka göra det själva hemma.. idioter!


Detta blir ännu ett bildlöst inlägg, jag ska ta med mig kameran nu i fortsättningen så ni får se lite bilder. Kanske kan fota lägenheten? Om någon skulle vara intresserad!


Nu längtar jag till London, shopping för hela slanten! Jag behöver nästan allt, party skor, stövlar, vardagsplagg osv osv! Ja, allt!


Nä, Nicklas kom precis hem med en godispåse! Den ska jag trycka i mig nu, haha vad äckligt det lät! Nej den ska jag smaska på nu undertiden jag tittar på mammas pojkar! Heja Vickan!


Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en mode och skönhets intresserad mamma med många bollar i luften. Snart börjar jag studera och hoppas få ta ett kliv in i det jag vill fortsätta med resten av livet, jobba med mode.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards