Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Caroline - 21 oktober 2009 22:24

Nu är vi hemma igen, har varit en snabbis hos svärföräldrarna och lånat reseväska till min resa :) fick även med mig fina dricksglas och nya bra knivar till köket! Tack så mycket!

Trist utan några kommentarer, tyckte ni var jätte duktiga på det i början! Ledsen om jag inte håller vad jag lovar när det gäller bilder, William (tror jag) håller på att få några tänder till så dem här dagarna har varit hektiska och jag har inte haft tid, fina kläder eller smink på mig! Har inte duschat på ett tag heller ;) mysigt! Jag ska bättra mig!


Godnatt till alla er som jag vet ändå läser :)

Av Caroline - 21 oktober 2009 12:24

Hej!

Imorse vaknade jag 09 av att William ropar i sitt rum, och när jag öppnar dörren till hans rum möts jag av världens bajsodör! Han hade skitit ner hela själv och hela sin SÄNG. Det var bara ställa honom i duschen för att spola av allting, kasta pyjamas och sängkläder i en sopsäck! TUR att jag hade tvättstuga kl. 10!



Fick riva ur alla sängkläderna!
 
  
 ..och här ligger dem nu! I väntan på tvättstugan.. 


Ingen frukost hemma, så jag fick springa ner till tvättstugan som började kl. 10 och sen vidare till vårdcentralen för en infektion som aldrig riktigt vill ge sig och vidare hem igen för att fortsätta med tvättstugan. Nu sitter jag här och William sover i vagnen ute på balkongen, jag tänkte strax börja med lunch. Det blir ingen träff med Denize idag, utan vi tar det imorgon istället :) 


  
Och här har vi lilla bajsmassakern som fint dammsuger sitt rum ;) 


Ikväll ska jag ta hand om mig själv, smörja med bus osv så jag är fin och fräsch till London på fredag ;) 


Hoppas ni får en bra dag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en mode och skönhets intresserad mamma med många bollar i luften. Snart börjar jag studera och hoppas få ta ett kliv in i det jag vill fortsätta med resten av livet, jobba med mode.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards