Alla inlägg den 16 november 2009

Av Caroline - 16 november 2009 22:27

Visste du...

att jag vill - flytta från sverige

att min senaste kyss - var för länge sen..

att jag lyssnar mest på - mamma och mig själv

att jag pratar - mycket och jämt;)

att jag inte gillar - lögner

att min första riktiga kyss - minns jag inte

att kärlek är - det bästa

att jag gillar att - sjunga

att jag alltid kommer att - älska min son

att jag är hemligt förälskad i - wentworth miller

att sist jag grät var - några dagar sedan?

att min mobiltelefon är - ny 

att när jag vaknar på morgonen - är jag aldrig utvilad

att innan jag går och lägger mig -
 hoppas jag på en hel nattssömn

att idag har jag -
 varit med världens bästa carro och boll

att jag just nu tänker på -
 oth avsnittet jag ska se snart!

att i kväll ska jag - sova

att i morgon kommer jag - inte äta godis :)

att jag hoppas - att allt ska lösa sig tillslut

att jag verkligen vill - bort från sverige

Tack Nina för listan!

Av Caroline - 16 november 2009 21:09

Gokväll!

Har precis avnjutit ännu en middag, hemgjord gulasch soppa med majsbröd och grönsaker :) riktigt gott blev det! Dagen har spenderats med Carro och Colin, vi gjorde en mysfrukost imorse eftersom dem sov här. Sen bar det av till öppna förskolan i Farsta för hand och fot avtryck, där vi även träffade Emelie och Julia, Michis och Leon! Riktigt trevligt :) barnen är ju så stora och springer runt och leker för fullt nu.


Morgondagen blir nog densamma, öppna förskolan med Carro och Boll! Sen förmodligen kvällsfika i liljeholmen med älsklings Felicia :)


Hoppas eran dag varit super!
Puss!

Presentation


Hej! Jag är en mode och skönhets intresserad mamma med många bollar i luften. Snart börjar jag studera och hoppas få ta ett kliv in i det jag vill fortsätta med resten av livet, jobba med mode.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards