Alla inlägg den 15 november 2009

Av Caroline - 15 november 2009 17:26

       

Bilden på William är från några dagar sedan när han gick runt och putade med sina lilla mage, och bilden på mig är gårdagens kvällsoutfit, den lilla svart med leggings och rött läppstift :)

Williams dammsugare fick även hänga med;) den är överallt!


Idag har vi haft mysdag, började med en stor mysig frukost hos Felicia, Matte och Liam. Kesella med färskfrukt, kardemumma och lite sötningsmedel;) sjukt gott! Till de drack vi gott te! Sen åkte jag hem och Nicklas, William och jag åkte till Gustavsbergsbadet med mamma, och mina två små syskon. Super mysigt! Dem har ett hälsokafe med massa gott fika och sen äventyrs bad med massa roliga rutschbanor :) rekommenderas verkligen! Nu är min älskade Carro på väg hit! Ska krama henne! Vi ska äta middag strax, koljaknyten med citron och dill med marinerade hari coverts (stavas?) och kokt potatis :)


Puss!

Presentation


Hej! Jag är en mode och skönhets intresserad mamma med många bollar i luften. Snart börjar jag studera och hoppas få ta ett kliv in i det jag vill fortsätta med resten av livet, jobba med mode.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards