Alla inlägg den 6 november 2009

Av Caroline - 6 november 2009 20:35

Gokväll! Hela dagen har gått åt till att baka och fixa för min del, imorse väckte Nicklas och jag William med en leksaksratt som har en bil på sig så kan man svänga, tuta, blinka osv osv! Den uppskattades verkligen! Älskade barn! Grattis till din allra första födelsedag, mamma och pappa älskar dig! Idag för exakt ett år sedan låg vi fortfarande inne i förlossningssalen och undrade om dem hade glömt oss där. Skulle vi inte till BB? Ett år har gått! Kan inte fatta det!


Idag har jag bakat, pepparkaksmuffins med vitchoklad frosting, kladdkaksmuffins med grädde på. Gjorde även chokladmousse och hallon grädde till tårtan imorgon! Sen var vi och handlade ballong och annat fest tillbehör :) det är mycket att stå i när det är kalas! Jag är sämst på att hålla i sånt här, blir så stressad och gör oftast för mycket så det räcker och blir över flera veckor framåt.. och lagom till gästerna plingar på dörren står jag svettig som en karl i mina mjukiskläder fortfarande! Härliga tider;) men det ska nog bli trevlig imorgon ändå:) det är ju trots allt Williams dag!


Ikväll kom Nicklas och mina föräldrar/syskon på taco middag! Efter middagen bakade jag och bror min en mjukpepparkaka! Gud vad gott det är:)



Lite rädd för bilen är jag ändå.. men nalle kan få åka! 

I mammas famn:) osminkad såklart! Stressat hela dagen;)
 
Farmor och farfar kom med minst tio paket! :)
 
Behöver lite hjälp att öppna..
   
Paket, paket, paket..
 
Läskiga bilen!
 
..så pappa fick öppna bilpaketet!
 
Min vackra mamma!
 
Mina syskon, Henrik, Calle och sen pappa med William
 
   
Fina blommor jag fick av svärföräldrarna :)
     
Imorse när vi väckte honom med paket :) älskade underbara!

Presentation


Hej! Jag är en mode och skönhets intresserad mamma med många bollar i luften. Snart börjar jag studera och hoppas få ta ett kliv in i det jag vill fortsätta med resten av livet, jobba med mode.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards