Alla inlägg den 10 november 2009

Av Caroline - 10 november 2009 15:18

Hej!

Det har varit lite dåligt med uppdatering, ber om ursäkt! I söndags var Denize och Emilia här och lämnade två jätte fina presenter :) en fotobok med foton tagna av Denize på hela Williams tid här på jorden :) från magen till nu! Så fin! Blev rörd! Och sen en jätte fin Tommy Hilfiger tröja! Tack för att ni kom <3

Senare kom även Felicia, Matte och Liam min godson förbi! Dem hade också med sig fina presenter till lillskrutt och stannade ända in på kvällen :) vi gick sedan och åt på en grekisk restraurang tillsammans. Super helg! Med massor av fina människor och presenter, tack för de!


Igår var jag på en konsultation av hårförlängning på Hår 3000. Jag har bestämt mig för att bli mörkbrunhårig! Vågat? Jag vet! Jag är så TRÖTT på detta blonda helvete;) så det blir mörkt och mörkt lockigt löshår! Dock har jag inte riktigt 7500:- spänn att lägga på enbart hårförlängningen sen kostar det ju 1200:- att gå från platinablond till mörkbrun så min snälla bästa vän Felicia hjälper mig med färgningen och urtagningen av det löshår jag redan har i håret. Om ni undrar vad det är för metod och varför jag inte kan ta ur det själv så använder jag mig utav keratin wax pluppar och det är enklast om en kunnig frisör tar ur dem så att mitt riktiga hår inte följer med;) jag gör hårförlängningen på Felicias salong istället sen :)


Innan det var jag och fikade med en gammal kompis och hennes fina son! Det var också mysigt :)


Idag var Fannie, Carro, Boll och Nina här och åt mysmysfrukost! Älskar såna dagar! Vi satt och drack mängder med kaffe och planerade våran kommande "skräckfilmskväll" som vi ska ha! (Fannie drack mest kaffe) tack för idag tjejer och killar!


Nicklas jobbar över ikväll och nu sover William (tror jag) tänkte passa på att ladda ner GG och OTH och sätta mig med en stooor kopp kaffe (1000 koppen idag) och titta på de! Tog lite bilder idag, kommer senare :) puss! 

Presentation


Hej! Jag är en mode och skönhets intresserad mamma med många bollar i luften. Snart börjar jag studera och hoppas få ta ett kliv in i det jag vill fortsätta med resten av livet, jobba med mode.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards