Alla inlägg den 7 november 2009

Av Caroline - 7 november 2009 21:26

Idag var stora kalaset för William! Det blir mycket kalas bilder just nu;) men ni får stå ut! STORT TACK alla som kom för trevligt sällskap och alla jätte fina presenter!! :)


 
Farfar Steffan och min mellersta bror Viktor

 
William fick ett trum-set av sin finaste gudmor Ellie :)
    
Sanna passade på att svulla när alla andra var upptagna med presentöppningen;)
       
Min fina granne Jessica med dottern Tyra:)
 
Paketet var nästan större än William!
    
Förstår inte hur William ska få plats med allt i sitt rum!! Haha :)
    
Nicklas barndomskompisar Tomas och Anders kom förbi, trevligt :) 

Nicklas kusins man Oystein (sorry! hoppas det är rätt stavat!!) :)
  
Finaste gudmor Ellinor!
  
Vackra Alexandra!
     
Fannie kom in och ägde kalaset;)
  
Jag körde på svart idag med fint armband till, svart tubtop med paljett leggings!
    


Det var våran dag! Nu ska jag kolla NCIS med Nicklas för William skrutt har somnat! Tack alla för en SUPER dag!! <3

Av Caroline - 7 november 2009 11:07

Nu förbreder vi för fullt här hemma! William väckte oss vid halv nio genom att kasta nappen på golvet (som alltid) och ropa "PAPPA!!! PAAAPPA!" sötnosen! Jag har hunnit med det mesta, nu är det bara dekorationer kvar! Tänkte att Fannie och Carro kunde hjälpa mig med det när dem kommer :) nu väntar jag på att duschen ska bli ledig :)


Här har vi lite bilder så länge..


                              


Visst har William söta kläder? Dem är från H&M, sen har han ett jätte fint silverhalsband med en fotboll på som han fick på dopdagen av sin Gudmor Ellie :)

Kram!

Presentation


Hej! Jag är en mode och skönhets intresserad mamma med många bollar i luften. Snart börjar jag studera och hoppas få ta ett kliv in i det jag vill fortsätta med resten av livet, jobba med mode.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards